maandag 10 december 2012

Kerstliedjes


Al weer bijna kerst! :) Om in de sfeer te komen is een kerstboom natuurlijk super leuk maar kerstliedjes helpen ook snel mee voor een kerstsfeer. Ik luister het liefste de hele dag kerstliedjes. De oude liedjes vind ik meestal het leukste. Hier komen een paar kerstliedjes die ik het leukste vind.


Ik zing altijd volop mee op dit lied. Ik vind het zooo leuk! Het is van Mariah Carey en het heet Santa claus is coming to town.


Het liedje Santa Baby van Kylie Minogue. Het beginstukje van dit liedje vind ik altijd zo leuk. 


Het is echt een heeel oud liedje maar ik vind het gewoon super leuk. Het heet happy Xmas (war is over) en is van John Lennon.




Het is echt een mooi liedje vind ik. Vooral voor de kerstboom met een kop warme chocolade melk. Het heet Lonely this christmas en is van Mud.





Dit is ook echt zo'n liedje waar je volop kan meezingen. Het heet Merry christmas everybody en is van Slade.


Natuurlijk niet te vergeten All I want for Christmas is you. Het is denk ik mijn favorite kerstnummer. Je kan er gewoon zo leuk op dansen. Het is van Mariah Carrey.


Last Christmas, ik heb het echt al zo vaak gehoord maar het blijft een leuk nummer. Het is van Wham!

Er zijn natuurlijk nog veel meer leuke kerstnummers maar dit vind ik de leukste. 

Wat is jouw favorite kerstliedje?

X-jes Francesca

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hi hi hi

Malou zei

Leuk artikel!
Ik houd van kerstliedjes :)