zaterdag 22 december 2012

DIY handwarmertje

Als het koud is kan ik niet zonder handschoenen. Het liefst draag ik gewoon de aller dikste en zachtste handschoenen. Binnen is dat niet echt handig maar om je handen warm te houden kan een hand warmer  heerlijk zijn.

Het is niet de allergrootste en niet de dikste maar het is wel heerlijk als je handen koud zijn. Ik heb een uil gemaakt maar er zijn natuurlijk nog veel meer patronen. 


Benodigdheden:

Verschillende kleuren vilt
Draad (kan in verschillende kleuren)
Spelden
Naald
Schaar
Ongekookte rijst
Schaar








 Hier is het patroon van de uil. Knip als eerste alles uit op het vilt.  Dat is het handigste om met een speld vast te zetten. Let er op dat het lijfje 2x moet. 


Daarna moet je alles aan elkaar naaien. Je moet beginnen met het onderlijk op het lijf vast te zetten. Daarna maak je het hartje vast op het onderlijf. De ogen maak je iets boven het onderlijf vast en daarna het snaveltje eronder. Maak het lijf aan elkaar vast maar laat wel een stukje open zodat het rijst erin kan. Maak hem daarna dicht. Zorg ervoor dat je niet te grote halen maakt want anders valt het rijst erdoorheen.


Leg het daarna in de magnetron voor 30 seconden op ongeveer 400 tot 500 watt. Het gaat wel een beetje naar rijst ruiken en voelt een beetje vochtig aan maar het is wel lekker warm :). Het is echt een tip als je warme handen wilt. 

X-jes Francesca





13 opmerkingen:

xj zei

oke, dat is echt awesome!
(:
xxx

Marion zei

oeehh, echt leuk!!

Nina van Lunteren zei

ziet er schattig uit!

Kristel zei

Leuk gemaakt, echt knap, ik heb alleen nooit koude handen. :)

Lonneke zei

ahw, wat een leuk idee! Ziet er mooi uit! x

Joyce zei

leuk zeg!

Allissa zei

aaaw! die is zo lief.

LaraLaurentia zei

Wat ontzettend leuk om te doen, al ben ik er zelf te lui voor xD

fashionique zei

Ziet er heel schattig uit!

jullie vaste volger(: zei

super leuk!
maar wanneer komt er weer eens iets nieuws??

Anoniem zei

hey kippen! wanneer nieuwe post want ik word ongeduldig en anders ga ik jullie op school kietelen. kijk maar uit.

Anoniem zei

ik ben het helemaal eens met anoniem, geen nieuwe post betekent kietelen! ik weet waar je woont..

Unknown zei

Ziet er echt super leuk uit!
Neem je ook eens een kijkje op mijn blog ?
http://myownparadises.blogspot.com
Loves ,
Heleen