dinsdag 4 december 2012

Polyvore

Het is al weer bijna winter. Snel nog even leuke driekwart truien dragen. Op polyvore kun je zelf leuke outfits ontwerpen. Ik heb zelf drie herfstoutfits gemaakt.


Winter
Zelf vind ik dit het leukste outfit. Het is ook het goedkoopste. De kleurtjes vind ik erg mooi en het is weer eens wat anders met het printje op de broek. 

broek - Hij is van topshop.nl en heet de 'Moto laser print jamie' hij kost €69
sweater - De sweater kost €55 het is sheinside.com en het heet: Beige Round Neck Long Sleeve Villus Pullovers Sweater 
ketting - Hij is van BCBGeneration Le Piaget Gold Love Affirmation Necklace en je kan hem kopen voor €19 bij vip.zappos.com
oorbellen - Ze kosten €7,39, je kan ze kopen bij riverlands.com en ze heten River Island Dark Red Feather Knot Earrings


Beige with black


Het tweede outfit vind ik ook echt heel leuk. Ik draag bijna nooit zwart dus dit is weer eens wat anders voor mij. De tas en de nagellak zijn alleen wel duur.

Sweater - Hij heet Beige Fluffy Sweater With Sequin Owl Detail, hij is te koop op chicnova.com en kost €40
Broek - De broek kost €30, hij heet River Island Black Wash Olive Superskinny Jeans hij is te koop op riverisland.com
Shoenen -  Ze zijn te koop op filtymagic.com en kosten €117 ze heten Leather Lace Up Booties
Tas - hij is te koop op farfetch.com en heet Marc By Marc Jacobs 'classic q groovee' bag hij kost €520
Nagellak - Hij is van discountbeautycenter.com en heet: OPI NAIL POLISH N15 METALLIC 4 LIFE .5 OZ- NICKI MINAJ COLLECTION hij kost €42


Roses
Het derde en laatste outfit. Je ziet mij er niet heel snel mee lopen maar bij anderen vind ik het heel leuk staan, ik zie het ook steeds vaker. Het witte t-shirt maakt het niet te druk. Het is wel netjes.

T-shirt - Het heet L.K. Bennett Isabela Lace Cap Sleeve T-Shirt, het is te koop bij ikbennett.com en kost €155
Broek - Hij kost €285, heet Haute Hippie Floral-print low-rise skinny jeans en is te koop big net-a-porter.com
Blazer - Te koop bij topshop.com, kost €80 en heet Petite Structured Blazer
Schoenen - Ze heten de Brazen Nude Stud Back Boot en kosten €80 ze zijn te koop bij missselfridge.com
Ketting - Het heet SALVATORE FERRAGAMO Gold Key And Lock Charm Necklace en is te koop bij stylebob.com hij kost €425 (ik weet het, het is duur maar ik vond hem zo leuk)

X-jes Francesca

Wat vond jij het leukst outfit?

1 opmerking:

kak zei

ZIJN JULLIE HEEEEELEMAAL BETOETERD AL 3 DAGEN GEEN BLOGPOST WAT IS DIT PFFFFFFF.
ADIOS. X