woensdag 12 december 2012

Shoplog 12/12/12




Vandaag heb ik een shoplog met onder andere mijn gala jurk + schoenen en sale aankopen.
Ik ben er zelf erg blij mee, maar mijn voeten zijn nu wel heel erg moe vanavond maar een voetenbadje haha!
als eerste gingen we naar de C&A omdat we daar wat bonnen hadden. En daar vond ik deze beige trui, hij is niet heel dik maar wel lekker zacht. en dit donkerblauwe rokje, hij is een beetje strechy.
 ook had ik schoenen nodig maar hiervoor gingen we niet naar de stad, en bij de C&A kwam ik deze tegen. ik trokze aan, en voor ik het wist had ik ze gekocht. ze zijn een beetje suede achtig met zilveren studs.

hierna gingen we naar de schoenen reus en de V&D hier kocht ik een galajurk die van 63 euro was afgeprijsd naar 18 euro!! bij de schoenen reus kocht ik deze mooie glitter hakken voor bij de jurk dit ziet er in het echt overigens mooier uit dan op de foto. en hij lijkt hier heel breed maar dat komt omdat hij nu plat is en als ik hem aan heb is hij juist mooi getailleerd.

En als laatste gingen we naar de claires voor oorbellen voor bij de jurk. ik had een mooi paar uitgezocht toen mijn moeder zei: hé het is 3 halen 2 betalen nou kies er dan nog maar 2 uit. en dat liet ik mij geen twee keer zeggen en koos deze 2 ook nog uit.

Nou dit was het dan. ik ben er super blij mee!!

X-jes Laurea

Heb jij laatst nog een goede sale-aankoop gedaan?

2 opmerkingen:

jullie persoonlijke stalker xoxo zei

dE HAKKEN KDFNVINFVJKBSER JALOERS GEEFGEEEEEEEEEEEEEF AAH KAN NIET WACHTEN OM ZE TE STELEN VAN JE HI HI XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Unknown zei

wauw, dat jurkje is echt mooi! :)
Leuke blog!