maandag 3 december 2012

Favorites of the month - November

                              
pfff... wat gaat het snel, de maand november is al weer voorbij! over een paar weken is de goede oude sint allang weer in spanje en komt kerst er weer aan, je kunt toruwens een ardig aantal artikelen over en voor kerst verwachten maar niet vandaag... want zoals je hierboven al hebt kunnen zien is het tijd vvor de maandelijkse favorites of the month!







Ik begin met een lekkere geurkaars. Hij is van brise en ruikt naar vanille en amandelbloesem. Ik vind hem erg lekker doordat hij heel subtiel is en niet gelijk BAM! je hele kamer met die geur vult, maar je hem af en toe ruikt. Hij heeft inmiddels wel plaats gemaakt voor de eucalyptus, kaneel en andere kerstige geurtjes.

Dan iets wat niet lekker ruikt maar wel heel mooi is, dit prachtige lakje van kiko echt een geweldig najaars kleurtje. Mooi mos-achtig groen met een lichte shimmer erdoor. Hij heet 392 en is van KIKO. Het enige nadeel vind ik is dat het geen naam heeft maar een nummer, ik vind het veel leuker als het een grappige naam heeft denk hierbij aan bijvoorbeeld catrice, maar dat is een detail.

Dan gaan we verder met iets wat voor mij zo ongeveer onmisbaar was deze maand, namelijk andrélon perfecte krul krul control creme. Ik smeer het 's ochtends in de puntjes van mijn haar anders droogt het zo uit met de kou.

Nog zulke lekkere voedende producten en ook deze ruiken weer goddelijk. Als eerste de hand creme van l'occitane hij ruikt naar lavendel maar dan met een lichte kokos geur erdoorheen. 
Verder verzorgt hij m'n handen goed en blijft de geur goed hangen. Wel had ik liever gehad dat hij ietsjes sneller introk. Dan dat leuke potje. Hij is van de h&m en kostte 1.95 euro koopje als je het mij vraagt. om eerlijk te zijn had ik er niet eens aan geroken voordat ik hem kocht, ik zag het potje en dacht meenem! Thuis opende ik het potje en werd aangenaam verrast hij ruikt een beetje naar appels en perzik maar dan gekarameliseerd. HEERLIJK!

Dan het laatste hydraternde product, en dat is de labello melk & honing lippenbalsem. Ik denk dat ik hier een beetje verliefd op ben geworden. Hij ruikt heerlijk en verxorgt mijn lippen goed. That's all I can say about it! En dan een heel mooi cranberry kleurige lipgloss van herôme. Hij blijft niet heel erg lang zitten maar dat heb ik er voorover ik vind het gewoon een perfect najaars kleurtje.


Je ziet hier een luchtje en een oogpotlood. Het luchtje heet vanille noir van yves rocher en is een beetje een zwoele vanille geur. het zit in een heel klein potje en is een beetje een avond geur waardoor hij perfect is voor een avondje uit. Dan het oogpotlood, hij is van de action en voor in de waterlijn is hij flut, maar als eyeliner vind ik hem erg mooi, hij is een beetje koper kleurig.

hieronder nog even een foto van hoe het er dan uitziet:


dit waren mijn favorites!

X-jes Laurea

wat was jouw absolute favorite deze maand?

2 opmerkingen:

anonieme kip hehe zei

REAAA DIE OOGPOTLOOD STAAT LEUKKKKKKOS WHOOP VAKER OPDOEN JIJ. xxxxxxx

Anoniem zei

wauww, super leuk!
en indd.. dat oogpotlood staat super leuk!!
xxx