dinsdag 11 december 2012

random talk + update #1

Vandaag wil ik gewoon wat met jullie praten. dit heeft meerdere redenen. 1. Ik had vandaag niet heel veel tijd. 2. Ik houd van praten (ja ik weet dat ik dit schrijf) en 3. het is geen geweldig foto weer dus vandaar dat ik geen outfit of the day heb ofzo.
maar hopelijk vinden jullie dit ook leuk.

het kan makkelijk zijn dat jullie wel vaker een update voorbij zien komen, waarin in vertel wat jullie de komende tijd kunnen verwachten en hoe het met mijzelf gaat.

Wat te verwachten?

jullie kunnen zoiezo de komende tijd een aantal kerst en winter artikelen voorbij zien komen. zoals een outfit een recept of een look. ook zijn wij van plan om wat meer beauty blogposts te gaan maken, want ja daar genieten wij nu eenmaal ook van. we zijn druk bezig met beter worden in foto's maken, betere artikelen en ook om wat meer bezoekers te krijgen. Wij vinden het altijd leuk om ideeën te krijgen door jullie voor bijvoorbeeld blogposts. het kan ook zijn dat het de komende tijd wat rustiger wordt op onze blog. dit heeft te maken met de feestdagen, school en de vakantie die binnenkort is. Wij hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Hoe gaat het met mij?

met mij gaat het best wel goed. ik moet nog wat leuke kerst dingetjes in mijn kamer hangen, mijn kamer eerst opruimen, en veeeeel huiswerk doen. dit is wel een van de eerste keren dat ik toe ben aan vakantie, ik weet niet hoe dit komt. 

ik weet dat dit een kort artikel was maar ik heb echt niet meer tijd sorry hiervoor.

X-jes Laurea

Hoe gaat het met jou? en heb je nog leuke tips voor onze blog?

1 opmerking:

Stilte voor de storm zei

leuk bedahct en heel orgineel :) ik ga zeker elke dag wel even je blog bekijken :)