donderdag 13 december 2012

Room make-over tip #2

Ik kan me nooit heel goed concentreren. Ik had daardoor een soort studiehoekje in me kamer gemaakt. Een hoekje met een fijne stoel en dan een doorzichtig gordijntje ervoor. Het is simpel maar wel fijn om er achter te zitten.

 Ik heb lang gezocht naar een doorzichtig gordijn en kon er niet snel een vinden. Deze is van de Ikea en heet Alvine Spets. Het is een vitrage gordijn dus je kunt er door heen kijken. Het geeft een beetje een romantische sfeer. Het lijkt geborduurd en er zitten bloemtjes op. Het zijn twee losse smalle gordijnen en bij elkaar kosten ze 10 euro. Ze zijn best wel lang.



Als je de kamer binnen loopt ziet het er gewoon en gezellig uit. 


Als je er genoeg van krijgt kan je hem ook gewoon terug doen. Bij mij zit die achter een kast dus daardoor heb je er geen last van.


Het zit met een simpele gordijn rails vast. De gordijnrails is van de gamma en de knopjes ook. De prijs weet ik niet meer.


Bij werkkamp.nl hebben ze ook simpele vitrage's in de kleuren wit, grijs, paars en bruin. Ze zijn daar wel duurder. Dit is de witte en deze kost €42.95 

X-jes Francesca