zondag 9 december 2012

winterlicious tag



De reden dat dit artikel zo laat online komt, is doordat ik me vandaag niet zo lekker voel en alles daardoor heel rustig aan heb gedaan. Ik wil vandaag deze tag doen omdat ik van de winter houd!




Winterlicious tag

Favorite nailpolish for the winter?

Ik vind de typische kerst kleuren wel mooi, als donker rood, blauw en groen. maar mijn favo is nmmr. 10 van de hema dat is een royal blue met een mooie glans erdoorheen.            

Favorite lipproduct for the winter?
Without a doubt lippenbalsem en dan denk ik de melk en honing van labello.

Favorite winter clothing piece?
Dat is denk ik een lekkere oversized trui.

Most worn winter accesory?
Een sjaal. die van de outfit of the day is zoooooo fijn.

Favorite winter scent or candle?
ik ga dan voor de geur, en dat is dan de geur van een kerstboom en kaneel.

Favorite winter drink?
Warme choco, en van starbucks een cafe mocha of een caramel macchiato

Favorite christmas movie?
Dat is of national lampoon's christmas vacation, of nee gewoon de lampoon film haha.

Favorite christmas song?
Last christmas van wham!

Favorite holiday treat or food?
Uhhm... niet echt iets in bijzonder, maar ik vind kerstkransjes wel heel lekker, vooral met amandel.

What is on the top of your christmas list?
Zo'n leuke/grappige muts die over je oren heen gaat. oehh en sneeuw, ja vooral sneeuw. en dan kan ik die muts opdoen!

Favorite christmas decoration?
Voor mij is het pas echt kerst als de kerstboom er staat.

What are you planning to do on holidays this year?
Eigenlijk wat we elk jaar doen. een diner met mijn vaders familie. en de andere dag een diner met mijn moeders familie. en dit jaar ga ik ook met vriendinnen kerstsurprises doen.

Dit was de tag neem hem gerust over. ik heb hem trouwens van macbarbie07 op youtube

X-jes Laurea

Wat staat er bovenaan jouw verlanglijstje?

Geen opmerkingen: