zaterdag 17 november 2012

Geurkaarsen/olie/wax

Hey,

vandaag heb ik een artikeltje over mijn geurkaarsen etc...
ik vind het leuk om een ruimte binnen te komen en daar te worden ontvangen met een lekkere geur. vandaar dat ik zelf ook graag een lekker geurende kamer heb.



ik wil beginnen met de scentchips. ik heb ze van vlieland maar ik weet dat je ze ook kan bestellen. Waar het op neer komt is dat het allemaal kleine blad of bloem vormige geurwaxjes zijn die je kan mengen om een lekkere geur te krijgen.


Je kunt een doosje vullen, het lijkt vrij duur maar als je eenmaal aan het uizoeken bent lijkt er geen bodem in te zitten. ook krijg je bij aankoop een boekje met 'receptjes' voor inspiratie.


Als je een lekkere geurcombinatie hebt gemaakt dan doe je die in je geurbrandertje en langzaam smelten de waxjes samen tot een geheel. de geur is overigens vele malen sterker als hij aanstaat.


Dan heb ik nog een wax, deze is van yankee candle en die heb ik een keer op een marktje gevonden ik heb de geur pink sand. hiernaast staan 2 flesjes met geurolie van de dille en kamille in sinaasappel & kaneel en in eucalyptus. deze geuren gebruik ik wel minder maar de eucalyptus vind ik heel fijn als ik verkouden ben omdat mijn neus daarvan open gaat.


En dan heb ik nog 2 geurkaarsen de 1e is volgens mij van air wick en die heeft de geur: vanille & amandelbloesem. ik vind ook dat deze kaars een hele mooie vormgeving heeft.


En deze laatste kaars is ook van airwick met de geur vanille & orchidee. dit is trouwens al mijn 2e kaars in deze geur. en ook mijn favo geur.

X-jes Laurea


wat is jou favoriete geurkaars/olie/wax??


2 opmerkingen:

GlossieQueen zei

Ik ben ook helemaal weg van geurkaarsen. Het geeft een gezellige sfeer met een heerlijk geurtje.

Maaike zei

Ik vind kaneel altijd een heerlijke geur!