donderdag 22 november 2012

Mini Shoplog

Gisteren heb ik gezellig met Laurea geshopt. We moesten surprise kopen en een kado voor een vriendin's verjaardag. Ik heb heel weinig gekocht dus daarom een mini shoplog :p.Het was wel heel gezzelig.


Bagels & Beans

We waren al om 12.05 uit dus we gingen eerst naar bagels & beans. Ik vind het zo gezellig daar! We hadden de 'no big deal' genomen. Dat was een mini-menu met een kleine muffin en een lekkere warme bagel met kruidenboter. Er zat ook nog een klein aardbeiensapje bij maar dat vonden we iets minder.

Schilderijtjes

Bij de wibra hadden ze eerst hele leuke schilderijtjes van metaal. Die waren helaas al heel snel uitverkocht. Gister was ik met Laurea nog even naar de Wibra gegaan en ze hadden hele leuke nieuwe van hout. Ze hebben best veel verschillende in de kleuren bruin, wit en donkergrijs.




Schilderijtjes: Wibra €1.50

Make-up

We moesten natuurlijk ook nog wat make-up shoppen. We hebben allebei een oogschaduw pallette gekocht van NYC. We vonden de kleurtjes zo mooi! Ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Ik heb ook nog een oogschaduwkwast en blush kwast van essence gekocht. Kleine vijltjes zijn natuurlijk ook handig. Het waren vijf kleine goede vijltjes met verschillende kleurtjes.

Oogschaduw NYC: Kruidvat €4.99
Oogschaduw kwast Essence: Kruidvat €1.40 dacht ik.
Blush kwast Essence: Kruidvat €1.40 dacht ik ook.
Vijltjes: Hema €1.99

X-jes Francesca

Geen opmerkingen: