zondag 11 november 2012

ootd 11/11/12

hey,

Vandaag heb ik een outfit of the day voor jullie.



 gewoon een simpele basis (zwart shirt, panty en rokje) maar door de kleurige details toch heel vrolijk!!


Ik hou van deze sjaal!
Hij heeft hele mooie kleuren: Petrol, Shrek groen/geel, Zwart, Rood en roze.
Gekocht bij de Terstal, met korting van 30% voor 8,40 niet duur naar mijn mening.


Glitter laarsjes!!
Van de van haren, ik heb ze in de aanbieding voor 20,- gescoord.

 Dit rokje heeft zo'n leuke print hierdoor is hij perfect voor het najaar.
Van de newyorker, ik dacht voor 11.95 maar dat weet ik niet zeker.


 En niet te vergeten m'n uilen ring.
Gekregen met kerst van m'n broer, hij is van de bijoux brigitte


 Het petrol kleurige vest is van de Takko.
voor ong. 12,00



 en na de foto's natuurlijk nog even spelen met de bladeren : )



 Jaa, de mandarijn eenden zijn terug, woeeee


 vanmiddag komt er nog een leuke DIY post online, maar voor nu, fijne herfst!!

X-jes Laurea

Geen opmerkingen: