zondag 11 november 2012

Herfstbladeren DIY



Hey,

De 2e blogpost van vandaag is een leuke herfst DIY.
 Gisteren ben ik met mijn moeder foto's gaan maken voor de outfit of the day en hebben we aardig wat bladeren 'gesprokkeld'. Het leek mij leuk om hier een DIY van op de site te zetten dus dat deed ik.




DIY 1.


Dit vind ik zelf altijd erg leuk en makkelijk om te maken, en als je er 's avonds een kaarsje in doet schijnt het heel mooi door.


 Wat heb je nodig?


  • een leeg glazen potje
  • lijm
  • en herfstbladeren

oke, het is heel makkelijk je kiest een paar mooie bladeren uit en een potje. Daarna moet je even kijken welk blad je waar wilt. Als dat hebt gedaan moet je de achter kant van een blad
 (1 voor 1) voorzichtig in smeren met lijm, en dan plak je het blad op het potje. Als je alle bladeren hebt opgeplakt, moet je het laten drogen, dit duurt niet heel erg lang maar als je er aan gaat zitten kunnen de bladeren loslaten. Als variatie kan je er ook glitters od lintje op plakken maar dit is helemaal aan jou.




 DIY 2.

                                        

Dit is nog makkelijker dan het potje.


Wat heb je nodig?

  • een kandelaar waar lange kaarsen in kunnen.
  • herfstbladeren
  • een schaar

Eerst kies je weer mooie bladeren uit het liefst iets grotere.



Daarna moet je in het midden van elk blad een cirkel uitknippen.



En nu kan je de bladeren om de kaarsen heen laten glijden en een beetje stylen tot dat jij er blij mee bent.


En dit is dan je uiteindelijke resultaat.



X-jes Laurea

Geen opmerkingen: