donderdag 29 november 2012

Winter musthaves



Winter vind ik de leukste tijd van het jaar. Soms wil ik dan nog wel eens iets aandoen met driekwarts mouwen maar dat wordt al snel te koud voor mij. Dikke warme truien en een leuke sjaal vind ik daarom echt heel fijn. Hier komen een paar handige dingen voor in de winter.


Ik krijg zelf heel snel droge lippen. Een fijne lip balsem is dan heel handig. Laurea had al een blogpost over lip producten gedaan. Je kunt hier klikken om het te zien. Voor droge lippen vindt ik zelf de melk honing labello echt super handig! Hij is ook nog super lekker ook! De labello classic vind ik zelf ook altijd wel fijn. 



Links is de melk honing die kan je kopen in bijna elke winkel. Hij kost €3.49 en de classic kost €2.19


Een fijne sjaal is natuurlijk altijd handig. Bij de hema kan je goedkope koolsjaals kopen voor €5. Ze zitten ook heel lekker. Van de pieces heb je ook binnensjaals in mooie kleurtjes.
De linker is van de hema. De rechter is van de pieces en kan je ook kopen bij de veromoda.

M'n handen worden ook altijd snel droog. Deze handcremetjes zijn niet heel groot dus handig om mee te nemen. Sommige hand crèmes ruiken heel sterk. Deze ruikt ook best wel sterk maar wel lekker en een klein kwakje is gewoon genoeg. Je kan er dus best wel lang meedoen. 

Ik houw echt van zwitsal. Ik vind het zo'n fijne geur. Het is ook heel handig als je handen vies zijn. Of gewoon de hele dag aan je handen gaan ruiken :)

Als je een wondje krijgt door de kou werkt nivea crème heel goed. Ik gebruik het al heel lang en het werkt echt tegen een droge huid. Het is wel heel vettig dus je moet het niet over je hele gezicht gaan smeren. Je kan er wel echt heel lang mee doen.



 Voor een fijn sfeertje is een kerstliedje of gewoon een fijn muziekje heel fijn. Maar iets wat beweegt en geluid maakt natuurlijk nog meer! Ik heb zelf een sneeuwpop en het mutsje gaat op en neer. Hij zingt 'I can see cleary now' in de kerst versie. Er zijn er nog meerdere. Ik heb hem bij de xenos gekocht en je hebt nog een kerstman, peguin, hertje en een kerstboom voor €9.99. Bij de blokker heb je ook nog een hond.

X-jes Francesca

Wat zijn jouw winter musthaves? 







1 opmerking:

Lois Lorinde zei

Haha check check check.. Ik heb klaar voor de winter!